آ
-
آزمون سراسری
عوامل انگیزشی داوطلبان برای ورود به دانشگاه [دوره 11، 3-4، 1384، صفحه 103-125]
-
آمارهای مالی دولت
تأثیر اصلاح طبقه بندی اقلام بودجه کشور بر بودجه بندی دانشگاههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 11، 1-2، 1384، صفحه 65-101]
-
آموزشعالی
توانمندسازی روانشناختی کارکنان: ابعاد و اعتبارسنجی براساس مدل معادلات ساختاری [دوره 11، 1-2، 1384، صفحه 37-63]
ا
-
ارزشیابی
ارزشیابی عملکرد تحصیلی دانشجویان سهمیه ای و آزاد رشته های علوم انسانی ( مطالعه موردی: پنج دانشگاه دولتی ایران ) [دوره 11، 3-4، 1384، صفحه 79-101]
-
استاد نمونه کشوری و عضو هیئت علمی
تبیین نشانگرهای تدریس اثربخش در دانشگاهها و مؤسسات آموزشعالی و میزان تحقق آن در دانشگاه اصفهان [دوره 11، 3-4، 1384، صفحه 25-52]
-
اعتبار سازهای و مدل معادلات ساختاری
توانمندسازی روانشناختی کارکنان: ابعاد و اعتبارسنجی براساس مدل معادلات ساختاری [دوره 11، 1-2، 1384، صفحه 37-63]
-
اعتماد
توانمندسازی روانشناختی کارکنان: ابعاد و اعتبارسنجی براساس مدل معادلات ساختاری [دوره 11، 1-2، 1384، صفحه 37-63]
-
اقتصاد نوآور
اقتصاد نوآور : الگویی جدید برای تحلیل و سیاستگذاری توسعه علوم، فناوری و نوآوری [دوره 11، 1-2، 1384، صفحه 219-255]
-
انگیزه و جوانان تهرانی
عوامل انگیزشی داوطلبان برای ورود به دانشگاه [دوره 11، 3-4، 1384، صفحه 103-125]
ب
-
بازخورد درباره نوشتههای دانشجویان
نگارش دانشگاهی در دانشگاههای ایران: حلقه گمشده آموزش عالی [دوره 11، 1-2، 1384، صفحه 103-138]
-
بودجه بندی
تأثیر اصلاح طبقه بندی اقلام بودجه کشور بر بودجه بندی دانشگاههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 11، 1-2، 1384، صفحه 65-101]
ت
-
تأثیرگذاری
توانمندسازی روانشناختی کارکنان: ابعاد و اعتبارسنجی براساس مدل معادلات ساختاری [دوره 11، 1-2، 1384، صفحه 37-63]
-
تحصیلات دانشگاهی و پایگاه اجتماعی
علل انگیزش معلمان دوره ابتدایی استان کردستان به تحصیل در آموزش عالی [دوره 11، 3-4، 1384، صفحه 53-77]
-
تدریس
تبیین نشانگرهای تدریس اثربخش در دانشگاهها و مؤسسات آموزشعالی و میزان تحقق آن در دانشگاه اصفهان [دوره 11، 3-4، 1384، صفحه 25-52]
-
توابع درآمدی
محاسبه بازده سرمایه انسانی در ایران [دوره 11، 1-2، 1384، صفحه 139-166]
-
توانمندسازی روانشناختی
توانمندسازی روانشناختی کارکنان: ابعاد و اعتبارسنجی براساس مدل معادلات ساختاری [دوره 11، 1-2، 1384، صفحه 37-63]
-
توسعه سیاسی اقتصادی و توسعه اجتماعی فرهنگی
بررسی عرضی – ملی عوامل کلان مؤثر بر توسعه علمی [دوره 11، 3-4، 1384، صفحه 1-23]
-
توسعه ملی
رسالت دولت، دانشگاه و صنعت در توسعه ملی [دوره 11، 3-4، 1384، صفحه 127-146]
ج
-
جوّ سازمانی
بررسی رابطه بین جوّ سازمانی دانشگاه و مشارکت اعضای هیئت علمی در تصمیم گیریهای دانشگاهی [دوره 11، 1-2، 1384، صفحه 1-36]
خ
-
خودمختاری
توانمندسازی روانشناختی کارکنان: ابعاد و اعتبارسنجی براساس مدل معادلات ساختاری [دوره 11، 1-2، 1384، صفحه 37-63]
د
-
دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دانشگاه
نگارش دانشگاهی در دانشگاههای ایران: حلقه گمشده آموزش عالی [دوره 11، 1-2، 1384، صفحه 103-138]
-
داوطلبان آزمون سراسری(کنکور)
عوامل انگیزشی داوطلبان برای ورود به دانشگاه [دوره 11، 3-4، 1384، صفحه 103-125]
-
درآمد
تأثیر اصلاح طبقه بندی اقلام بودجه کشور بر بودجه بندی دانشگاههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 11، 1-2، 1384، صفحه 65-101]
ک
-
کنکور
عوامل انگیزشی داوطلبان برای ورود به دانشگاه [دوره 11، 3-4، 1384، صفحه 103-125]
گ
-
گرایش
علل انگیزش معلمان دوره ابتدایی استان کردستان به تحصیل در آموزش عالی [دوره 11، 3-4، 1384، صفحه 53-77]
-
گفتمانهای علم و فناوری در اروپا
سیاستهای اخیر تولید علم و فناوری در بریتانیا [دوره 11، 1-2، 1384، صفحه 167-218]
م
-
مزیت رقابتی
رسالت دولت، دانشگاه و صنعت در توسعه ملی [دوره 11، 3-4، 1384، صفحه 127-146]
-
مشارکت
بررسی رابطه بین جوّ سازمانی دانشگاه و مشارکت اعضای هیئت علمی در تصمیم گیریهای دانشگاهی [دوره 11، 1-2، 1384، صفحه 1-36]
-
معلمان دوره ابتدایی
علل انگیزش معلمان دوره ابتدایی استان کردستان به تحصیل در آموزش عالی [دوره 11، 3-4، 1384، صفحه 53-77]
-
معنیدار بودن
توانمندسازی روانشناختی کارکنان: ابعاد و اعتبارسنجی براساس مدل معادلات ساختاری [دوره 11، 1-2، 1384، صفحه 37-63]
-
مقیاس افتراق معنایی
تأثیر اصلاح طبقه بندی اقلام بودجه کشور بر بودجه بندی دانشگاههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 11، 1-2، 1384، صفحه 65-101]
ه
-
هزینه و بودجه تفصیلی
تأثیر اصلاح طبقه بندی اقلام بودجه کشور بر بودجه بندی دانشگاههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 11، 1-2، 1384، صفحه 65-101]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد